شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

هفت راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من افزایش فالوور اینستاگرام من را نابود کرد

۵۵,۴۵۴ بازديد

 

این راهبرد کوتاه مدت را تا زمانی که برند و کسب و کارتان به اعتبار برسد، ادامه دهید. زمانی که کاربران در حال کار با گوشی هستند، ناگهان تلگرام آن ها باز می شود و کانال مورد نظر برایشان نمایش داده می شود. بعد از این، باید زیر پستهای پیج مورد نظر، با مخاطبان یا خود صاحب پیج تعامل داشته باشید. علاوه بر این، هماهنگی طراحی با برند و متمایز شدن پیج از رقبا نیز میتواند تعداد لایکها را افزایش دهد. اما راههای افزایش تعداد فالوورها گاهی اوقات تنها به بهرهگیری از محتوای جذاب و متنوع کافی نیست. این مقاله به شما راهکارها و نکاتی اساسی در خصوص بهرهگیری از طراحی گرافیکی خلاقانه ارائه میدهد تا به کمک آن، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. کسب و کارهای که برای رشد و گسترش پیج خود نیازمند افزایش تعداد فالوور هستند میتواند حضوری فعال در این طرح دیجی ممبر داشته باشند تا بدین طریق فالوور اینستاگرام رایگان دریافت کنند. ربات اینستاگرام یک ابزار هوشمند است که با کمک فیلترهای خاص، افرادی که به حوزه کسب و کار شما علاقمند هستند را پیدا کرده و با سر زدن به پست و استوری های آن ها، سعی در ایجاد پل ارتباطی با این کاربران نموده و در نهایت آن ها را تبدیل به فالوور شما می کند. عکاسی-هنری) بگذارید همه افرادی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام این هشتگ را سرچ کنند میتوانند پست شما را نیز مشاهده کنند و از این طریق وارد پیج شما شوند و شما را دنبال کنند. فالوور واقعی از پست ها و استوری ها بازدید می کند، آنها را لایک می کند و کامنت می گذارد، پست و استوری منتشر می کند. همانطور که احتمالاً از نام آن حدس می زنید ، این ویژگی به شما امکان می دهد پست های سایر کاربران را ذخیره کنید.

سوشال راکت تعامل در رسانه اجتماعی را در قالب بازی در میآورد تا انگیزش بیشتری برای تعامل در آن پیدا کنید. بسیاری از کارشناسان این حوزه استفاده از پنج تا یازده هشتگ را مطلوب میدانند و برخی دیگر هم تعداد دلخواه را پیشنهاد میکنند. افزایش تعداد لایک و فالوورها باعث میشود که پستهای پیج شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام بروند که این امر باعث میشود کاربران جدیدی به پیجتان جذب شوند و فروش و تعامل در صفحه شما به شدت افزایش پیدا کند. عدم وجود فالوور واقعی، باعث شکست شما در مسیر رسیدن به هدفتان می شود. آنها با اطلاعاتی مثل نرخ مشارکت فالوئرها، فالوئرهای جدید، فالوئرهای اینستاگرام و اکانت های غیرفعال، امکان رسیدن به فالوئرهای جدید و فعال را فراهم میکنند. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام به همراه هدیه فالوور رایگان، بهترین روش افزایش فالوور و رسیدن به درآمد بالا است. در ابتدای کار جذب فالوئر، تقاضای ارسال عکس از مخاطبان و مشتریان، سادهترین روش برای تولید محتوا و تعامل با سایر فالوئرها است. استفاده از امکانات به ظاهر ساده اینستاگرام می تواند برای شما ساده و ناکارامد برسد اما در واقع با انجام کار های ساده می توانید نتایج خیره کننده هم برای جذب فالوور واقعی رایگان از اینستا بدست بیاورید. شاید این تعداد کم به نظر برسد ولی این افراد دارای فالوئرهای واقعی هستند و قصد کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات را دارند. پستهای دارای جایزه بهترین روش برای افزایش دسترسی به اکانت اینستاگرام و جذب فالورهای جدید است. در این مقاله میخواهم روش های افزایش فالوور اینستاگرام را که کاملا اصولی و ارگانیک هستند را به شما بگویم.

با این اپلیکیشن به جای گرفتن اسکرین شات و اضافه کردن تصاویر، حتی قادر به بازنشر ویدئوها هم هستید. امروزه برخی از اپلیکیشن ها که به عنوان ابزارهای اتوماسیون بازاریابی طراحی شدهاند، قادر به افزایش فالوئر اینستاگرام هستند که از جمله آنها میتوان به Buffer، HubSpot یا Hootsuite اشاره کرد. کارلنسر در این مقاله به بیست و چهار روش افزایش فالوئر برای افراد مبتدی تا حرفهای اشاره خواهد کرد. تنها راه معتبر برای این کار، اشاره به منبع اصلی محتوا در قسمت توضیحات پست است. البته بهتر است قبل از پست کردن از با ادیت عکس به پست هایتان رنگ و بویی تازه دهید. استفاده از عددها و ایموجی در هشتگها مانعی ندارد. هشتگها میتوانند محتوای شما را در بخش اکسپلورر دیگران قرار دهند و به شما فرصت جذب فالوورهای مرتبط بیشتری دهند. اگر نامی که مدنظر دارید قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده است، سعی کنید نام کسب و کار خود را در بخش اول نام کاربری اینستاگرام استفاده نمایید تا در زمان جستجو بتوان به راحتی آن را پیدا نمود. بازفید دارای بخش Community است که در آن هر فردی میتواند محتوایش را در پلتفرم آنها منتشر کند فقط باید از دستورالعمل هایشان پیروی کنید تا به اعتمادسازی رسیده و دید شوید. هشتاد درصد از کسب و کارها دارای حساب کاربری در اینستاگرام هستند. البته اگر در دادن هدایا و برگزاری رقابت زیاده روی کنید به مخاطبانی خواهید رسید که ارتباطی با کسب و کارتان نداشته و به مشتریان وفادار تبدیل نخواهند شد. طبیعی است که هرچه بیشتر در این برنامه بمانید، پستهای جدید بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

ولی هنگامی که تازه کار هستید و فالوئر چندانی ندارید میتوانید از حداکثر سی هشتگ استفاده کنید؛ چون پستهای شما رتبه بالاتری را بابت کلید واژههای قید شده در هشتگ ها میگیرند و بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد. از جمله مهارتهایی که اهمیت بسیاری در این دنیای دیجیتال دارند، افزایش تعداد دنبالکنندگان (فالوورها) بر روی پروفایلهای شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک میباشد. خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش تعداد بازدید از پست های ارسالی می گردد. این ربات ها با گذاشتن پست های مختلف در زمان بندی های دقیق، افراد مختلف را ترغیب می کنند تا آنها را فالو نموده و دنبال کنند. پس اگر قصد خرید فالوورهای باکیفیت و بدون ریزش را دارید؛ به سایت فالووران مراجعه کرده تا علاوه بر سرویس موردنظر خود، فالوور رایگان هم هدیه بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، تعداد فالوئرهایتان با نرخ سریعتری افزایش پیدا میکنند. یکی از مهمترین فاکتورها بهعنوان تعامل مخاطب با پیج زمان بازدید و تعداد ویو پست یا هر نوع مدیایی است که در این شبکه به اشتراک گذاشته میشود. اگر پرسشی را درون پست خودشان مطرح کردهاند، به آنها پاسخ دهید. اگر بخواهید در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید، این کار هم نسبت به گذشته سادهتر و هم دشوارتر شده است. چون باز نشر کردن خیلی سادهتر است. حالا دیگر سیاستهای کاری اینستاگرام به روزرسانی شده و قبل از باز نشر یک مطلب باید از صاحب آن کسب اجازه کنید. حالا این مزایا رو بهتون شرح می دهم. هیچ وقت درخواست فالو کردن نکنید، زیرا کسی که تبلیغ را میبیند متوجه حرفه ای بودن شما می شود. هیچ شرکتی به اندازه بازفید، پستهای اینستاگرام را درون محتوای خودش تبلیغ نمیکند.

خب به ارقام توجه کنید. از کامنت ها که ابزاری رایگان در جهت جذب فالوور هستند به سادگی نگذرید و از آن ها به واسطه ترفندهایی که ذکر کردیم برای جذب فالوور استفاده کنید. کاربران اینستاگرام در سرتاسر دنیا میتوانند متن نوشتاری در داستانهای اینستاگرام از برندهای مورد علاقه آنها را ترجمه و درک کنند . این مسئله به تدریج می تواند کاربران را از پیج مورد نظر زده کند و به میزان ترقی کسب و کار در اینستاگرام آسیب وارد کند. این دادهها، محتوای مناسب برای افزایش فالوئرها را مشخص نموده که فروش کسب و کارهای آنلاین را افزایش میدهد. داشتن سبک پایدار یا یک موضوع مشخص فراتر از برندسازی عمل کرده و انتظارات خاصی را در مخاطبان فعلی و آتی ایجاد میکند. اگر کسی دلش میخواد که پیج اینستاگرامیاش پربارتر شه، اگر کسی میخواد که پیجاش فالوور بیشتری داشته باشه، اگر کسی میخواهد کامنت و لایک پستهاش زیاد شن، اگر کسی میخواد که میزان فروشش از طریق پیجش افزایش پیدا کنه؛ پیشنهاد میکنیم که جم فالوور رو نصب و از اون استفاده کنه. به هر حال، اگر حساب کاربری آنها صرفاً برای اهداف مالی ایجاد شده باشد. اون شخص با چهرهی خودش و با زبان خودش برای شما تبلیغ میکنه به همین خاطر این نوع تبلیغ هزینهی بیشتری هم داره چون اون صفحه برخلاف صفحات تبلیغاتی دیگه، حول محور یک شخص میچرخه؛ مثل صدف بیوتی، مستر تستر و… برای این کار میتوانید از پیجهای دیگر بخواهید تا بیزینس شما را تبلیغ کنند و از فالوورها بخواهند تا شما را دنبال کنند. شاید در ماه بین 80 تا 100 هزار تومان باید هزینه کنید.

تمامی این کارها زمانبر هستند و باید ساعت ها زمان بگذارید تا بتوانید فالوورهای کمی را در طول روز جذب کنید. این کار ممکن است بسیار زمانبر باشد. رقبایی با صدهزار فالوئر برای این راهبرد مناسب هستند؛ چون وفاداری این طرفداران کمتر است. معرفی بلاگر های معروف خارجی اینستاگرام این دید را به شما می دهد که در کل دنیا چه پیج ها و چه محتوایی طرفداران بیشتری دارد. برای آشنایی با بهترین پیج های اینستاگرام جهان نیز میتوانید به این مطلب مراجعه کنید. اولاً، باید به طور منظم محتوا منتشر کنید. این اپلیکیشن با تأمین اطلاعات مربوط به هشتگ ها و فالوئرها امکان تحلیل اطلاعات و اتخاذ تصمیمهای فوق العاده را فراهم میکند که فالوئرهای اینستاگرام اکانت شما را به طور مناسب افزایش خواهد داد. بعد باید به تماشای تصاویر و ویدئوها بپردازد تا ببیند که به کدامیک واکنش بیشتری نشان میدهید و همان را بازنشر دهید. نکته: سعی کنید برای تبلیغات استوری به پیجی مراجعه کنید که حداقل روزی 2 الی 3 تا استوری میگذارد. باید بگویم زمانی که شما با خرید ویوی اینستاگرام ارزان و فوری از سایت ما اقدام می کنید این اعتماد برای ما بسیار ارزشمند است و ما می توانیم به شما این تضمین را بدهیم که از اکانت هایی استفاده می کنیم که کاملا با کیفیت و واقعی باشد زیرا متوجه ارزش این موضوع از نظر اینستاگرام هستیم. اکثر افراد زمانی که وارد insta میشوند، ابتدا استوریها را چک میکنند و سپس به سراغ پستها میروند. برای افزایش فالوئرها اول باید افرادی را پیدا کنید که برندهای رقیب را دنبال میکنند. فراموش نکنید که در کنار داشتن یک پیج زیبا، باید فکری نیز بابت تعداد دنبال کنندگانتان کنید. اما اگر هدف شما افزایش تعاملات و تعداد کامنتها در کانالتان است، ممکن است نیاز به تعداد بیشتری ممبر داشته باشید. اگر حداقل یکبار برای خرید فالوور در گوگل جستجو کرده اید حتما برای شما سایت خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می دهد.

همچنین توجه داشته باشید که عکس پروفایل صفحه شما نقش مهمی در زیبایی صفحهتان ایفا خواهد کرد. به عناصری مانند تعادل، هارمونی، و اصول رنگبندی توجه داشته باشید. در هر یک از این پنل ها میزان مشخصی از فالوور ها وجود دارند که می توانید به انتخاب خود یکی از این پنل ها را انتخاب کنید. آنها را فالو کرده و با آنها تعامل برقرار کنید. طراحی گرافیکی میتواند پلی برای ارتقاء تعاملات شما با دنبالکنندگانتان باشد و به شما کمک کند تا پیج خود را به یک مکان جذاب برای مخاطبان تبدیل کنید. تا بهترین و موثر ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید. این گونه همکاریهای دو یا چند جانبه بهترین و مقرون به صرفهترین روش برای افزایش فالوئر و افزایش فروش هستند. خرید فالوور اینستاگرام بسیار آسان است و فقط با چند کلیک ساده میتوان آن را انجام داد. بهتر است تا از او بخواهید تا انتشار استوریها را از چند روز قبل به مخاطبانش اطلاع دهد. اگر هم فروش داشتهاید با ارائه پیشنهاد نقدی یا کالای رایگان از مشتری بخواهید تا عکسهای با کیفیتی از محصول را برایتان ارسال کند. مدتی است که اینستاگرام با سرعتی باور نکردنی در بین کاربران در حال رشد کردن است و این موضوع سبب شده است بسیاری از برند ها با هدف جذب کاربران یا مشتریان بالقوه بر روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنند. همچنین، برای افزایش تعداد فالوورها بهتر است با دیگر اکانتهای مشابه در ارتباط باشید و با اشتراکگذاری محتوا و تعامل با دنبالکنندگان آنها، تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. همچنین، برقراری تعامل با دنبالکنندگان با پاسخ به نظرات و پیامها نیز به جلب توجه و افزایش تعداد فالوورها کمک میکند. از یاد نبرید که بروشورهای تبلیغاتی در این راستا به کمک شما می آیند. هر کدام از این ربات ها که انتخاب شما باشد باز هم نیاز است از محدودیت های اینستاگرام روز به روز مطلع شوید و فیلترهای مناسبی را در این ربات ها انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.